Wednesday : FREEDOM.

Assalamualaikum gais.

Ok sebenarnya dah lama nak post tp ya allah malasnya. sila faham penyakit malas saya ye. Ok , siapa yg dah menduduki peperiksaan pertengahan tahun? ape guna ayat buku ni. haha. ok , saya dah habis exam. yeaaaaaaaaah. ekceli , dah lama dah pun. Hari rabu hari tu. hewhew awal kan? jangan tanya kenapa. dah sekolah saya nak buat macam tu lantak dia lah kan. Ok meh saya cita paper paper yang macam ergh. k exam ni tak terlalu susah. eceh ayat. bajet.

Bahasia Malaysia aka BM


BM1 saya jawab dengan takde moodnya. yelah , masuk je dewan but tak duduk dalam angka giliran. acane nak tengok crush aii yang duduk dekat belakang ai? sedih tau yuu. tapi takpelah , dia duduk dalam 7 baris dekat depan. kira okeylah tu. muahaha. Ok BM1 agak susenang. apakah susenang itu? haha maksudnya ada yg senang , ada yang susah. Kita dah dpt result untuk BM1 ni. Tp nnt ah tunggu full result yea?BM2 woot woot. bahagian A cikgu dah bagi latihan. so easy like abc. bahagian B pun cikgu bagi latihan. Ah senang gilalah. But saya tak cukup masa. Masa si Zack*name glam dia and ketua kelas , kelas saya * ambik kertas tu kan , saya cakap " alah hengkoO ni sabO lah" eh tetibe rempit lak. tu pun dah tau dpt berapa. tp nantilah.

Bahasa Inggeris aka BI


Paper 2 shooooo shusha. eh asal lidah ni. Section A asal eh kalau hakOo buat latihan je ok. Asal exam je , hampeh. asal eh? Section B pun same. you all ni asal haa? eh why so gedik. Section C berkajang kajang hakOo tulis. tapi markahnya , alahai. Paper 1 pulak sesusah gak. paper ni pun dah tau dapat berapa. nilah akibat asyik banyak main je.

Mathematics


Paper 2 'agak' senang. Tapi adelah beberapa soalan yang susah sikit. Paper 1 tu hmm pun same. bolehlah. tp frust gila nom 32 tak boleh jawab. dah buat 4 kali , tak jumpa gak jawapan. bantai jelah. ade yang saya main hentam gak. uww takut nak dpt result ohh.

Okay kita berhenti jap eh. Dalam minggu exam ni , ade jugak oraang yang syahid atas katil. HAHAHA. sapelah tu kan. eh eh bukan saya. tengah baca buku sains , tetibe syahid. tulah akak kata , jangan baca buku atas katil. kau kalah gak nanti. dahlah subject sains. nasib baik baru darjah 3. pagi pagi tu kelam kabut baca buku. hahaha




Sains


taknak tulis banyak. susah bhai. ada yg darjah 4 punya, gilo ah mana hakOo ingat.

Okay sudah cerita tentang exam. eh? new look lagi? of course. Rajin pulak nak tukar-tukar skin ni. so? macam mana? omeyy tak? hihi



acane? haha bye :)





5 comments:

Anonymous said...

Go zizah ! U can do it , heh heh. Ohh , ada crush rupanya ;)

azizahrahmah said...
This comment has been removed by the author.
Amalina Lee said...

Haha, biasa lettew Mathematics xD Mesti ada susah dan senang

Anonymous said...

Ehehee , chatlah k ? Dah .

azizahrahmah said...

@SpidermanHere : hehe yup. ade senang ade susah :D

@mizawinkle : OK :D