PWTC;

Assalamualaikum.

Siapa yang pergi PWTC? haaaa bila? Saya pegi hari Isnin. Pergi ikut rombongan sekolah. Ok masa pegi tu kan , saya demam sebenarnya..  tapi sebab PWTC punya pasal , ah lantaklah. haha. datang-datang je , terus letak beg dekat kantin. lepastu join dorang laya anak teacher Aini. Macam biasalah , saya mana suka budak. hehe lepastu terus pegi kantin tangkap tangkap gambar.

THEM :D
Lepas tu cikgu bahagikan orang duduk dalam bas. Anis tak datang . k tak sedih pun. lepastu duduklah dalam bas dengan Syahida ,Lina , Syahira. tu lah geng geng saya. Then duduk dengan Lina. dorang tengok cerita kat tv. tak bestlah. lepastu dengar lagu lepastu ambik camera tangkap gambar mcm org gila. K.





HAHA gila. Lepastu dah sampai , kitaorg kumpul dekat satu tempat ni. Cikgu kata pukul 2 kena ade kat situ. Lepastu masuk. Cari kedai pink AinMaisarah. wuwuwuw. sampai 2 kali tanya dekat akak pakai baju merah tu. Akak akak tu baik :) lepastu bila dah jumpa dah tengok ramai gila. Tu baru pukul 10.30 kay? dah ramai? huh. lepastu belek belek buku dekat situ. sorry takde gambar suasana dekat sana. Kalau nak tengok , cari kat album kak Ain. ni haa pages dia --> Kak Ain Comel . lepastu beli buku ni. jeng jeng jeng 









jelly? alah janganlah. nanti jadi jelly :p dan saya dpt tangkap gambar dengan kak Ain. tapi buruk , tapi takpe. saya dah trollkan mukaku yang tembam.


kalau nak tengok yang kak Ain uploadkan dalam pages dia. Ulang suara. dalam pages dia. hehehe. tp buruk gila k. lebih baik jangan. tapi kalau nak tengok gak nah saya printscreen kan. please. jangan gelakkan.


haa yang dikotakkan merah tu. ah so tembam. okay. lepas tu kak ain sign buku saya. nak tengok?



kau ade? hehee suka yang atas ni. sebab ade good luck upsr tu. hehe saaaaaaaaaayang kak Ain. lepastu saya beli buku latihan sebelah kedai pink tu. satu set RM10 je. murah kan? lepastu beli komik Misi 10. misi 10+ takde. frust k frust k. okay dah. bye assalamualaikum




No comments: