Esok?

Assalamualaikum gais.

Esok ada ujian hafazan dengan asas tilawah. Hafazan kena undi 1 surah darjah 5 satu surah darjah 6. Kalau cabutan yang pertama tu kita tak hafal , boleh cabut lagi. tapi kena potong 4 markah -..- cabutan ketiga? ohh never! sebenarnya hari ni ujian tu tapi ikut angka giliran , lelaki kat depan so dorang mula dulu. tu pun esok ade lagi lelaki yang kena hafal. semestinya perempuan kena juga sebab budak perempuan sikit jee. dahlah angka giliran saya nombor satu. the fuhhhh. baru hafal tiga surah. ktipu. 5 surah but dua surah tu tersangkut sikit. 


maaf saya edit melebih-lebih. bilik saya sangatlah kotor. huh. btw , korang dah tau result? haaa mesti dah kan. so result saya? alhamdulillah. ade peningkatan. saya dapat 4A 1B. hihihi, BI saya B. brb nangis. haha k saya nak hafal surah yang boleh buat saya tak tidur malam tu. hehe doakan saya dpt jawab k? dpt hafal dgn lancar. fyi , ini untuk PSRA. brb terjun bangunan. haha okay nak hafal. malam ni ade tuition sp takboleh hafal mlm ni. Bye assalamualaikum

4 comments:

Ainaa Ramzani said...

samalah kita T__T dah la esok pun gerak gempur. Haish tak tahu la macammana nak hafal dua-dua serentak. Anyway goodluck! :D

azizahrahmah said...

@ainaa : kaaan. gerak gempur saya lg 2 minggu. gerak gempur yang ke-2 -__- dahlah soalan gerak gempur susah. hihi awak pun. all the best :)

♥ ♦ Aien Minh0o ♦ ♥ said...

wow.Tahniah dik dpt 4a 1b dah oke dah..Congrats.!

azizahrahmah said...

@Aien : hihi thanks akak :D