Playgirl or playboy?


Assalamualaikum.

Sedih tau. Saya tak dapat gak pegi karnival tu. Ah. Biarlah. Ape yang bestnye? Pegi sana lawan je pun. Bukannye buat ape. Kalau camping macam saya pegi haritu takpelah jugak. tapi , sedihalah jugak. Sebab kawan-kawan yang lain pegi kan. 

Straight to the point , kalau lelaki yang ramai girlfriend ni playboy or playgirl? Sebab haritu pernahlah pegi dekat satu group ni. Ade orang tu cakap , lelaki yang ramai girlfriend ni , playgirl. huh? entahlah. ni haa 




bukannya ape , semalam , ayah cakap yang saya ade tempat tuition baru. then saya rasa , okay. harap haraplah best and ramai kawan saya dekat sana. sebab tempat tu agak ramai kawan saya yang duduk dekat situ. 

Tuition tu setiap hari Rabu dengan Jumaat. Semalam sampai sampai je. whoa , ramainye orang. hahaha. then masuk. lepastu masuk dalam kelas. and lagi sekali , whoa. ramai gila. lepastu kena duduk dua baris yang dekat depan tu. depan tu lelaki. lepastu kena duduk tepi sekali. dahlah depan saya tu lelaki. dan dahlah lelaki tu nampak macam poyo je. pakai jacket. ergh. memanglah ramai lagi laki dekat situ pakai jacket but dia lain tau. eeee tak sukalah. lepastu duduk sebelah Farah. Baik orangnya. dia kenalkan saya budak yang depan saya tu. Yang budak poyo tu , nama dia Adam. Farah cakap dengan saya yang Adam tu playboy. Kan dah kata. Lepastu bila si mamat poyo tu dengar yang nama dia disebut dia pandanglah belakang. Ah sudah. Ni aku lemah ni. Dia pandang saya macam tak pernah pandang orang tau tak? dia dah pandang belakang lepastu dia pandang depan balik lepastu dia pandang belakang balik. wey , tak suka ah. dahlah pandang aku macam nak telan je. weh , Danisa pun takde pandang aku macam tu tau. haha. lepastu masa nak balik tu dia keluarkan iPad dia. mangai bang , tak payahlah poyo sangat. Ingat kau sorang je ade iPad? [ kes jealous ni. haha]

Eh korang , dia tu poyo kan? Dahlah playboy. Huh. Ingat perempuan suka sangat ke dekat lelaki yang macam tu? Muka je handsome tapi perangai? heh. so Adam , boleh tak kau jangan pandang macam tu lagi dekat aku? Tak sukalah weh. Kbye korang :)


Pic kat atas tu di-inspirasikan oleh Kak Izyan. same ke? hehehe


No comments: