Saya kedepan sangat ni. HAHA

Assalamualaikum there.

Sepatutnya nak buat entry ni malam semalam. tapi tak sempat. ngantuk sangat semalam. oh. korang faham tak ape maksud title tu? muehehe. hari ni tetiba nak share cita cita saya. dulu , saya ada baaaaaaaaaanyak cita cita. nak jadi itulah , nak jadi inilah. semua saya nak jadi. please jangan gelakkan sebab saya tau awak pun dulu macam tu kan?

okay , dulu saya nak jadi florist. sangat lawak k. taktau kenapa suka sangat nak jadi florist. seingat saya, saya nak jadi florist masa darjah 3. saya dengan Nurin , my bff nak sangat jadi florist sebab dulu , dekat kelas kami ade satu poster tu kan. poster occupation. so kami tengok gambar florist tu mcm best je. alah , biasalah. budak darjah 3. hehehe.



lepastu , saya pernah terfikir nak jadi ustazah tadika. haha. yg ini paling lawak. ustazah? heh. but tadika k. tapi , saya kena lupakan cause saya tak suka budak. pembetulan , budak perempuan. i dont know why. kalau budak perempuan ni, bila kita layan dia melebih lebih , dia mengada ngada. tak sukalah. lagipun , saya takde ciri ciri ustazah.


then , saya nak jadi doctor. hehehe. doctor ataupun  nurse. sebab uniform dia cantik. hihi. lagipun , saya kan baik. nak tolong org. nak muntah? nah ambik baldi ni. haha. saya pun terpaksa lupakan*cewahh* sebab saya takut darah. oh tidakkk


haaaaa ni. saya nak jadi lecturer. macam ayah saya. eh kejap , lecturer dengan guru same ke? tak kesahlah. tapi nak jadi lecturer. hehehe. best je tengok ayah . mengajar dekat dewan kuliah. ade aircond. bukan kat kelas. hahaha


ni sampai sekarang kita nak jadi ni. tak dapat jd lecturer takpelah. kita nak jadi lawyer. haaaaaa best. kita pernah bagitau danish and dia kata sesuai sangat. sebab? sebab bila kita chat dengan dia je. mesti kita yg mnang, msti dia yg mengalah. muahahaha. mesti boleh menang dekat court.



amboi. banyaknya cita cita engko azizah. hahaa. tulah saya cakap. terlalu kedepan sangat . tp tak salah kan? hehe. cuba share korang punye cita cita pulak. btw , saya dapat 2A 3B je. hmm. sedihh . tp happyy gilo. math dapat A. 88%. first time kot. hehehe. ok dah. assalamualaikum.

No comments: