anybody here ?

Assalamualaikum awak.

hehehe new look lagi. kan saya dah kata , saya akan edit balik. yang lepas tu , buruklah. walaupun boring dengan warna pink , tp warna tulah yg sesuai dengan blog kita. hehe.

so macam mana result korang? okay ke? or hampeh? hahaha. yang tak okey tu takpe. cuba lagi. jangan cepat putus asa k? prestasi kedua kan ada. kalau tanya saya. ye , hampeh 'kot' . taktau full lagi. apelah cikgu. tp kenalah faham. bulan ni sekolah sibuk kot dengan karnival sukan dengan mmsd. pssstt , saya nak jadi atlet bola jaring. tp entahlah. mcm tak terpilih je. #Sadlife. btw , baru dapat 1A. as usual , Bahasa Malaysialah. tapi BM1 je. entah macam mana , BM2 kita dapat 78. sikit je lagi. mak kita ckp " apelah cikgu akak ni. Bagi jelah 80. bagi motivasi sikit" and kita pun ckp "takpelah. memang salah akak pun. yang 2 markah tu cikgu kata akak lupa letak fullstop dekat bahagian B." lepastu mak jeling kita. hahaha.

ehh title tulis lain , isi tulis lain. nak tanya ni. ade ke org visit blog sy lagi? cbox kosong je. oh tp salah saya jugak kot. malas nak balas balik dekat cbox dorang. so sorry korang. sy terlalu ikut mood. kalau malas , malaslah. kalau rajin , rajinlah. .ish ish ish *geleng geleng kepala*

see? 
nasib baiklah ade group untuk ping entry kita. memang ade BBB tapi malu nak post dekat sana. taktau kenapa :3 haha. kita post dekat Kids Bloggie. aaaaaaaaaa saaaaaayang korang.



boleh percaya ke?

andd anybody here? ade org ke? yg datang tu , baik cakap. kalau tidak , ade 'sesuatu' yg tidur sebelah korang malam ni. ececeh , harini malam jumaat tau ;) haha assalamualaikum








No comments: